x

Bu web sitesi çerezler kullanır.

Bu web sitesi kullanıcı deneyimini iyileştirmek için çerezler kullanır. Web sitemizi kullanmak suretiyle tüm çerezlere Çerez Politikamız uyarınca onay vermiş olursunuz. Çerezler hakkında daha detaylı bilgi için Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.

Okulumuzdaki eğitim ve öğretim faaliyetleri öğrencilerin zihinsel, fiziksel, duygusal becerilerini ve özgüvenlerini geliştirmelerini, çok yönlü bir kişilik kazanmalarını, kişisel sınırlarını genişletme konusunda cesur davranmalarını, kendileriyle ve ürettikleri çalışmalar ile gurur duymalarını sağlayacak ve onları bu konuda yüreklendirecek şekilde tasarlanmıştır. Okulumuzun felsefe ve hedeflerine uygun olarak öngördüğümüz öğrenci profilinde, öğrencilerimize sosyal beceriler, düşünme ve araştırma becerileri, iletişim ve özdenetim becerileri kazandırılması hedeflenmektedir.

SEV İlköğretim Kurumlarında öğrenciler çeşitli kültür ve dillerin bir arada bulunduğu bir ortamda, zengin akademik ve ders dışı programlarla Atatürk ilke ve inkılâplarından ödün vermeden toplumsal, uluslar ve kültürler arası bilince sahip, çift dilli bireyler olarak yetişirler.

 

Okulumuzda öğrenim süreci, öğrenci merkezli ve beceri kazandırmaya yönelik planlanır ve olumlu bir öğrenme ortamı yaratılır. Öğrencilerin bilgiyi algılamanın yanında kalıcı kılmak adına bilgiyi yapılandırmalarına imkân tanıyacak öğretim metotları ve teknoloji olanakları kullanılarak ders planlamaları yapılır.

 

CIS (Uluslararası Okullar Konseyi) tarafından akredite edilmiş, uluslararası standartlarda olan okulumuzda öğrenim süreci öğrenci merkezli ve beceri kazandırmaya yönelik planlanır. Olumlu ve güvenli bir öğrenme ortamı yaratılır. Güçlü öğretmen kadromuz öğrencilerimizin öğrenme performanslarını, farklılıklarını ve ilgi alanlarını dikkate alarak onların bireysel gelişimlerini desteklerken, onları işbirliği içinde çalışmaya ve bir takım oyuncusu olmaya yönlendirirler.

 

21. yüzyılın temel beceri ve yetkinliklerine sahip olarak mezun olması hedeflenen SEV öğrencileri; kültürel kimliği oluşmuş, küresel bir bakış açısına sahip, farkındalığı yüksek, dijital yeterliliği olan, anadilinde ve İngilizce dilinde yetkin olarak iletişim kuran, sosyal sorumluluklarının bilincinde, temel bilim ve teknoloji yeterlilikleri ile donatılmış bireyler olması yönünde desteklenirler.