x

Bu web sitesi çerezler kullanır.

Bu web sitesi kullanıcı deneyimini iyileştirmek için çerezler kullanır. Web sitemizi kullanmak suretiyle tüm çerezlere Çerez Politikamız uyarınca onay vermiş olursunuz. Çerezler hakkında daha detaylı bilgi için Çerez Politikası'nı inceleyebilirsiniz.
 
‘‘Uzaktan da Olsa Deneysiz Asla!’’ sloganımızla mümkün olan her konuda deney yapıyor ve öğrencilerimize gözlem fırsatı sunuyoruz.
 
7. sınıf öğrencilerimiz, bir bardak su ve kalem kullanarak ışığın kırılmasını gözlemlediler. Su dolu bardaklarının içine koydukları kalemlerinin suyun içindeki bölümünün daha büyük ve ortadan kırılmış gibi göründüğünü fark ettiler. Bunun sebebi üzerine tartışan öğrencilerimiz, farklı saydamlıktaki ortamlardan geçerken ışığın hızının ve yönünün farklılık gösterdiğini tespit ettiler.