STEM eğitimi; üretim, buluş yapma bilgi ve becerilerini öğrenciye kazandırmayı hedefleyen, disiplinler arası bir yaklaşımdır. Birinci sınıf öğrencilerimiz “Matematik” dersinde işledikleri geometrik şekillerin özeliklerini kürdan ve oyun hamuru yardımı ile yaparak yaşayarak öğrenme fırsatı buldular. Yaptıkları geometrik şekillerden en sağlam binayı yapmayı planladılar. Daha önce “Hayat Bilgisi “ dersinde işlediğimiz deprem konusu ile öğrendiklerini, yaratıcılık ve yenilenme becerilerini kullanarak arkadaşlarına yapay bir deprem oluşturarak binaların durumlarını arkadaşlarına anlattılar. Anlatım yaparken “Türkçe” dersinde işlediğimiz konuşma kurallarını dikkate aldılar. “Hangi yapılar sağlam kaldı?”, “Yıkılan yapılar neden yıkıldı?” , “Neler yapılabilir? gibi sorularla problem çözme ve eleştirel düşünme becerilerini geliştirdiler.