Öğrencilerimizin okula dönüş sürecinde sosyal ve duygusal esenliklerini sağlamak; fiziksel olarak ayrı kaldıkları okullarına uyumlarını desteklemek amacıyla psikolojik danışma ve rehberlik bölümümüz tarafından yürütülen bir program gerçekleştirdik.

''Okulun İlk Üç Günü''nde tüm branş öğretmenlerimiz ve öğrencilerimizle birlikte okul yaşantısını en iyi şekilde sürdürebilmek ve oryantasyon sürecini tamamlamak için çeşitli etkinlikler yaptık.

Birinci Gün:

Öğrencilerimiz, Salgından Öğrendiğim Bir Şey Var etkinliği ile okula dönmeden önceki yaşadıkları hisleri hakkında paylaşımlarda bulundular. Birbirlerini daha yakından tanımak için oynadıkları tanışma ve ısınma oyunlarıyla bir arada olmanın verdiği mutluluğu yeniden yaşadılar. Ortak kullanım alanları ve sınıf rutinlerini oluşturmak için grup çalışmaları yaptılar.

 

 

İkinci Gün:

Çeşitli kategorilerde düzenlenen atık malzemelerden yapılan Geri Dönüşüm Kutusu Tasarlama Yarışması'na katıldılar. Duygu Çarkı adlı etkinlik ile pandemi sürecinde psikolojik sağlamlık çalışmaları yaptılar. Okulumuzda uygulanan programları tanımaları için hazırlanan “Öğrenci Davranışları Değerlendirme”, “Çocuk Koruma Programı” seminerlere katıldılar. SEV Değerleri, öğrenmeye hazır olma ve toplu yaşam kurallarına yönelik sınıf içi etkinlikler yaptılar.

Üçüncü Gün:

 

Okul doktorumuz tarafından verilen “Önce Sağlık” konulu seminere katıldılar. Elimin Gücü etkinliği ile sosyal duygusal ihtiyaçları destekleyen çalışmalar yaptılar. Okul yaşam alanlarını daha iyi tanıyabilmek ve ortak alanların kullanımlarının kullanımı hakkında bilgi edinmek için “Okul turu” etkinliğine katıldılar.